Det Stockholmsbaserade säljbolaget Deeals har ingått ett avtal med leadsgenereringsplattformen Zaplify.
– Zaplify har uppvaktat oss en tid och efter att vi analyserat deras affärsmodell, erbjudande och potential är det glädjande att vi lyckats träffa ett avtal över 2022.
Zaplify ligger helt rätt i tiden och tjänsten förtjänar mer intresse på marknaden, säger Per Fahlman, CCO, Deeals.
Zaplify är en försäljningsplattform inom leadsgenerering och prospektering som via samarbete med en av världens största databaser inom B2B-kontakter lyckats kombinera prospektering med en outreach till potentiella leads via flera olika kanaler.
Precis som i alla branscher finns det effektivitet -och produktionsvinster genom att automatisera delar av affären.
Zaplify’s tjänst uppfyller flera kriterier för automatisering utan att eliminera den mänskliga relationen.
Idag är problemet att det ofta behövs ett verktyg för varje moment av processen vilket Zaplifys tjänst vill utmana.
– Vår mission är att underlätta för företag att nå ut med sitt värdeerbjudande till rätt målgrupp utan att tappa fart i det ordinarie säljarbetet. Vi har sett över marknaden efter en stabil aktör inom kvalificerad B2B försäljning att komplettera vår egen organisation med. Deeals är en seriös och engagerad partner med ett bevisat trackrecord, menar Per Clingweld, VD på Zaplify.