Den svenska iPaaS-plattformen Junipeer och den nya AI- och e-commercebyrån Ghostar har signerat ett nytt partnerskap.
Det handlar om att använda den senaste tekniken i kombination med samlade erfarenheter i arbete mellan människor & e-handlare.
Junipeers senaste partnerskap är med den nya spännande byrån Ghostar som har fokus på att jobba med den senaste tekniken och i samarbete med rätt partners och människor. Såhär ser Junipeer samt Ghostar’s grundare på samarbetet.
Jonas Wärngård:
“Vi har utvecklat Junipeers iPaaS-plattform sedan 2019 i MACH-teknik och med fokus på att göra den så smart och enkel som det är mänskligt möjligt. Med den snabba utvecklingen av AI blir det mer och mer intressant att integrera i vårt arbete.”
Bengt Wessborg:
“På Ghostar strävar vi efter att arbeta med den senaste tekniken och de mest framåtblickande människorna. När jag fick en demo av Junipeer’s plattform för integrationer kände jag att det här är ett företag jag vill samarbeta med.”
Samarbetet handlar om att erbjuda varandras tjänster och dra nytta av våra respektive erfarenheter och kunskaper. Allt för att kunna erbjuda slutkunder bästa möjliga lösningar inom e-handel.
Vi satt ner med Bengt Wessborg, grundaren av Ghostar (och tidigare Star Republic) i förra veckan. Läs mer om det roliga och intressanta mötet här:
Bengt Wessborg och Jonas Wärngård pratar samarbete kring integrationer och AI för E-handel