Inveztly publicerar Analytix 2.15 - framtidens verktyg för kapitalförvaltning
Hem TEKNIK Inveztly publicerar Analytix 2.15 – framtidens verktyg för kapitalförvaltning

Inveztly publicerar Analytix 2.15 – framtidens verktyg för kapitalförvaltning

Publicerat av: Redaktionen

Inveztly lanserar den senaste lanseringen av Analytix, 2.15.

Mjukvaran är anpassad för att hantera och underlätta det dagliga arbetet hos rådgivare, kapitalförvaltare och institutioner.

“Analytix 2.15 är en direkt respons på våra användares behov och önskemål, och fokuserar på att ytterligare förstärka användarupplevelsen och ligga i linje med dagens branschutmaningar”, kommenterar Göran Farkas, VD och grundare av Inveztly.

Inveztly publicerar Analytix 2.15 - framtidens verktyg för kapitalförvaltning2.15 inkluderar bland annat:

Varumärkesanpassade PDF:er:
Nu kan användarna tillgå varumärkesanpassade PDF-rapporter av sina portföljer. Dessa rapporter kan skräddarsys med företagets logotyp och detaljer, vilket ger användarna möjlighet att presentera professionellt utformad information som stärker deras varumärke.

Uppladdning av egna tidsserier:
Nu erhålls möjligheten att ladda upp historiska prisserier för instrument eller portföljer, efterfrågat särskilt av diskretionär förvaltning. Samtliga prisserier erhåller samma kvantitativa mått, likt övriga instrument inom Analytix.

Multi Comparison:
Nu finns möjligheten att jämföra upp till fem olika instrument samtidigt. Inom kort kompletteras möjligheten att skapa detaljerade PDF-rapporter från jämförelserna för kunddokumentation.

Watchlist vid simulering av portföljer:
För att effektivisera processen med portföljbyggande, har möjligheten att direkt koppla sina favoritfonder via watchlist adderats – vilket kommer att underlätta och effektivisera modulen i sin helhet.

Analytix senaste uppdatering är strömlinjeformat av Inveztlys åtagande att kontinuerligt förbättra mjukvaran för att möta användarnas behov och överträffa deras förväntningar.

“Vi är övertygade om att dessa nya funktioner kommer att bidra avsevärt till att generera fler affärer, spara tid och stödja ett regelrätt arbetsflöde för våra användare.”, säger Simone Scalenghe, vVD.

 

Relaterade Artiklar