IDC:s konferens bjuder in till samtal om hur företag förbättrar sin kundupplevelse i det digitala samhället och överträffar kundens förväntningar.
Genesys Richard McCrossan medverkar under eventet med sin expertis.
Genesys strävar alltid efter att ligga i framkant för att ge sina kunder den bästa upplevelsen. På torsdag i nästa vecka delar vi med oss av vår kunskap på International Data Corporation (IDC) konferens –Customer Service Experience, med fokus på digital transformation. Då företag skapar en strategi för hur de förbättrar sina kundrelationer genom att utnyttja de digitala fördelarna.
Under konferensen kommer kundrelationer i det digitala samhället att diskuteras ur olika infallsvinklar. En beröringspunkt som avhandlas är företags användning av insamlad data för att kunna förutspå kundens behov innan problem uppstår. Richard McCrossan, Strategic Business Director, från Genesys kommer att föreläsa om det digitala ekosystemet. Richard kommer lyfta fram exempel på hur företag överlever den digitala vågen och lyckas använda den till sin fördel.
För mer information, klicka här.