Arrive Agencies har blivit återförsäljare av Cytric Easy, det kompletta verktyget för onlinebokning och utläggshantering som är inbyggt i Microsoft 365
Arrive Agencies har utökat sitt framgångsrika och långvariga partnerskap med Amadeus och blir nu återförsäljare av Amadeus Cytric Easy.
Resegrossisten kommer att erbjuda sina partners i Skandinavien tillgång till fördelarna med denna lösning för resehantering som en del av en bred portfölj av lösningar.
Annika Hultgren, VD för Arrive Agencies säger: “Arrive Agencies har ett fruktbart partnerskap med Amadeus och vi är glada över att kunna utöka det ytterligare genom att bli återförsäljare av Cytric Easy-lösningen. Genom att använda den här förstklassiga teknologin kan våra partners bättre betjäna våra affärsresekunder i hela regionen.”
Amadeus Cytric Easy syftar till att ge en friktionsfri och intuitiv upplevelse genom att integrera Cytric-funktioner i befintliga samarbetsapplikationer som Microsoft Teams. Genom att förbättra samarbetet och hjälpa kunderna att utveckla sitt sociala kapital effektiviserar Cytric interaktionerna i hela rese- och utgiftsprocessen, samtidigt som det stöder ett mer hållbart resande. Genom att kombinera Cytric Easy med Arrive Agencies portfölj kan Arrive Agencies partners ge sina företagskunder möjlighet att dela information, inklusive resor från flygplatsen eller tågstationen med Share My Transfer, medan funktionen Event Manager gör det möjligt för resenärer och icke-resenärer att delta i ett evenemang med information i realtid.
Stig Thorup, Commercial Director, Scandinavian Travel Sellers, Amadeus, meddelar: “Kombinationen av Amadeus Cytric Easy och Arrive Agencies starka marknadsposition kommer att skapa nya möjligheter för deras partners i Skandinavien. Genom att erbjuda en unik samarbetsupplevelse för affärsresenärer kan man bland annat minska resekostnaderna och få tillgång till mer hållbara resealternativ, samt stärka affärsresornas värde genom fler samarbetsmöjligheter.”
Arrive Agencies har ett omfattande partnernätverk av resebyråer i Skandinavien. Företaget erbjuder en rad tjänster, bland annat förhandlade leverantörsavtal, kundservice dygnet runt, IT-lösningar, självbokningssystem och en särskild partnerportal för kommunikation och hantering.
Amadeus makes the experience of travel better for everyone, everywhere by inspiring innovation, partnerships and responsibility to people, places and planet.