Nu presenterar PODAB ett digitalt bokningssystem som kommer underlätta för såväl kunder som boende och göra tvättstugan ännu mer bekymmersfri.
Det ger också PODAB helt nya verktyg för att ytterligare utveckla produkter och service för användarens bästa.
Med PODABs nya digitala bokningssystem, PODAB Boka, kan det bli slut på onödigt springande mellan lägenheten och tvättstugan. Tvättpasset bokas smidigt med en enkel knapptryckning på en smartphone, dator eller surfplatta precis var som helst, i solstolen, på bussen, på jobbet, ja till och med utomlands. För den som föredrar finns också en fast digital bokningsskärm i huset. Risken för dubbelbokningar undviks och nnan fördel är att bara den som bokat lokalen har tillgång till den.
Och digitaliseringen ger fler fördelar. PODAB kan för första gången kommunicera direkt med slutanvändaren, vilket i sin tur gynnar kunder och boende.
– Ju mer kunskap vi har om användningen av tvättstugan desto bättre kan vi utveckla vår service och våra produkter. Vi ser att det här systemet kan ge många nya möjligheter och vinster. På sikt kan det ge tillbaka värdefull information till alla som använder det och underlätta vardagen ännu mer, genom att till exempel skicka tips eller påminnelser om när tvättstugan är ledig, säger Jimmy Nilsson vd på PODAB.
Det digitala systemet kan användas på olika sätt, även för andra behov i huset. I sin enklaste form ersätter det den traditionella bokningstavlan, men det kan även styra tvättutrustningen och användas för att boka andra gemensamma utrymmen så som bastu och gym. Systemet är prisvärt och enkelt, kan kopplas till alla maskinfabrikat och stödjer ett nästan oändligt antal användare. Det styrs via nätet och kräver ingen mjukvaruinstallation eller server på plats.
PODAB Boka lanseras under vecka 4. Under Fastighetsmässan i Malmö, 24-25 januari visas systemet för kunder och övriga besökare. Välkommen till monter I:08 och få en demonstration av bokningssystemet.