Vision 2022: KPMG samlar finansbranschen med fokus på hållbarhet, data och kundupplevelse
Hem EVENT Vision 2022: KPMG samlar nu finansbranschen med fokus på hållbarhet, data och kundupplevelse

Vision 2022: KPMG samlar nu finansbranschen med fokus på hållbarhet, data och kundupplevelse

Publicerat av: Redaktionen

Onsdag den 28 september är det åter dags för Vision, KPMG:s årliga event för den finansiella sektorn i Sverige.

Årets upplaga går av stapeln på Münchenbryggeriet, där de inbjudna deltagarna får lyssna till flertalet namnkunniga experter från branschen i ämnen som hållbarhet, data och kundupplevelse.

KPMG bjuder åter in representanter från den finansiella sektorn till Vision – en eftermiddag för att tillsammans lyssna på namnkunniga talare och paneldeltagare som bland andra Johanna Fager Wettergren, Head of Sustainable Finance på Finansinspektionen, Fredrik Sandberg, Global Head of Mobility and Financial Services på Volvo Cars och Anna Felländer, grundare anch.AI.

Vision 2022: KPMG samlar finansbranschen med fokus på hållbarhet, data och kundupplevelse

Karin Sancho, Partner och Head of Financial Services på KPMG.

– Vi ser mycket fram emot att åter igen välkomna representanter från Sveriges finanssektor till att inspireras av erkända och kunniga experter inom i de högst aktuella ämnena hållbarhet, data och kundupplevelse, samt för att nätverka och utbyta erfarenheter med branschkollegor. Extra roligt blir det att äntligen få träffas på riktigt igen efter två virtuella upplagor av Vision, kommenterar Karin Sancho, Partner och Head of Financial Services på KPMG.

Årets Vision är den fjärde upplagan KPMG arrangerar, med syftet att samla ledarna från den finansiella sektorn i Sverige och Norden för inspiration, nya kunskaper, erfarenhetsutbyte och samtal.

Vision 2022 går av stapeln på Münchenbryggeriet i Stockholm onsdag den 28 september klockan 14.00-17.00 med efterföljande mingel.

 

Relaterade Artiklar