Hem NYHETER Trustly inleder samarbete med ECOMMPAY för att leverera onlinebetalningar till handlare över hela Europa

Trustly inleder samarbete med ECOMMPAY för att leverera onlinebetalningar till handlare över hela Europa

Publicerat av: Redaktionen

Idag tillkännages att ECOMMPAY, en ledande internationell inlösare och leverantör av nätbaserade betalningstjänster, har inlett ett samarbete med direktbetalningstjänsten Trustly för att utöka sitt betalningserbjudande online och stärka sin position på den europeiska marknaden.

Trustly inleder samarbete med ECOMMPAY för att leverera onlinebetalningar till handlare över hela Europa 2

Arthur Gots, Head of Operations på ECOMMPAY, och Adam Bowman, Director of Partnerships på Trustly

Nätbaserade direktbanksbetalningar är ett populärt betalsätt i Europa, särskilt i Baltikum och Norden. Samarbetet gör det möjligt för konsumenter som handlar hos ECOMMPAYs kunder att göra säkra betalningar direkt från sitt bankkonto.

Genom att integrera Trustlys direktbetalningstjänst hjälper ECOMMPAY sina kunder att ta emot betalningar från konsumenter genom snabba, enkla och säkra banköverföringar med realtidsbekräftelse när betalningen har genomförts.

Dessutom kan handlaren dra nytta av Trustlys unika återbetalningsprocess, som minskar administration samtidigt som den möjliggör snabbare återbetalningar till konsumenterna.

Arthur Gots, Head of Operations på ECOMMPAY, kommenterar: ”På viktiga marknader som Baltikum och Norden borde direktbanksbetalning vara en självklar del av handlarens betalningsmix. Genom vårt samarbete med Trustly är vi glada över att kunna erbjuda våra kunder nya marknader och bredare räckvidd för att hjälpa dem att skala upp sin verksamhet på ett effektivt sätt.”

Adam Bowman, Director of Partnerships på Trustly, kommenterar: ”ECOMMPAY är en nyckelpartner för oss när vi utvidgar vår närvaro inom vertikalerna finansiella tjänster och e-handel. Genom samarbetet kommer Trustlys snabba, enkla och säkra online-bankbetalningar finnas tillgängliga för ECOMMPAYs tusentals kunder, vilket hjälper dem att öka konverteringen i kassan.”

Relaterade Artiklar