Guldpartner |
|
Skapa en kontinuerlig närvaro under ett år på en sajt i IT Media Groups nyhetsnätverk. Stärk ert varumärke till just er målgrupp och komplettera med nyheter och erbjudanden för att hjälpa våra läsare att fatta rätt beslut i it-relaterade frågor. |
|
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart.
När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logotyp finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet samt intervjuer med nyckelpersoner. Detta publiceras när materialet är godkänt av er. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt
|
Material:
Advertorial/Artiklar: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Sajter:
Aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept rekommenderar vi att vi gör en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning sker med statistik under året. Generellt en gång per månad. Detta ingår som Guldpartner
Pris: 253 000 kronor |
Silverpartner |
|
Skapa en kontinuerlig närvaro under ett år på en sajt i IT Media Groups nyhetsnätverk. Stärk ert varumärke till just er målgrupp och komplettera med nyheter och erbjudanden för att hjälpa våra läsare att fatta rätt beslut i it-relaterade frågor. |
|
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart.
När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logotyp finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet samt intervjuer med nyckelpersoner. Detta publiceras när materialet är godkänt av er. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt
|
Material:
Advertorial/Artiklar: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Sajter:
Aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept rekommenderar vi att vi gör en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning sker med statistik under året. Generellt en gång per månad. Detta ingår som Guldpartner
Pris: 175 000 kronor |
Bronspartner |
|
Skapa en kontinuerlig närvaro under ett år på en sajt i IT Media Groups nyhetsnätverk. Stärk ert varumärke till just er målgrupp och komplettera med nyheter och erbjudanden för att hjälpa våra läsare att fatta rätt beslut i it-relaterade frågor. |
|
Som partner har ni ett eget utrymme under fliken ”Partnerzon” där vi samlar allt ert material såsom artiklar, content, intervjuer, bevakning av event, egna pressrealeser, film etc. Allt material finns synligt och sökbart.
När vi publicerar ert material placeras det först överst på nyhetssajten, därefter i löpet samt på er partnersida. Er logotyp finns placerat under Partnerzone överst på sidan, roterande med de övriga partners. Allt material som publiceras kommer läggas ut som en ”puff” i vårt nyhetsbrev samt via våra sociala medier som Facebook, Linkedin och Twitter. Vid bevakning av event publicerar vi delar av materialet under dagen på sociala medier, för att sen göra en sammanställning av eventet samt intervjuer med nyckelpersoner. Detta publiceras när materialet är godkänt av er. Det ingår i priset att vi även publicerar en teaser i form av redaktionell text, bild och anmälningslänk, minst 4 veckor före er eventet som läggs upp under vår eventkalender på sajten. Nyhetsbrev: Skickas ut en dag i veckan per sajt
|
Material:
Advertorial/Artiklar: ca 3500 tecken samt en bild Banner: Sajter:
Aktivitetsplan: När vi är överens om upplägg och koncept rekommenderar vi att vi gör en aktivitetsplan Där vi lägger planen inför varje kvartal sedan en gång i månaden, för vilka insatser som ska göras och när och var samt gärna vilket ämne som ska lyftas fram. Uppföljning: Kontinuerlig uppföljning sker med statistik under året. Generellt en gång per månad. Detta ingår som Guldpartner
Pris: 97 500 kronor |