I den finansiella sektorn är normalt den största delen av företagets kostnader knutna till dess personal. Närmare 20% av dessa kostnader utgörs generellt av utgifter kopplat till personalutlägg och low-level spend. Utgifterna sker ofta via många olika kanaler och det är svårt att få en tillförlitlig och aktuell överblick. Att dessutom säkerställa compliance till såväl interna som externa lagar och regelverk samt minimera risk för fel och fusk kräver rätt typ av verktyg och processer.
Vi vill därför ta tillfället i akt att bjuda in dig och dina kollegor att delta på vårt webinarium den 16e juni. Under denna session kommer vi att diskutera hur organisationer i den finansiella sektorn har drabbats av nuvarande situation och vad de anser är de viktigaste prioriteringar framöver. Vi kommer även att presentera lösningar och exempel på hur andra organisationer säkerställer ökad visibilitet och compliance kopplat till utläggshantering och low level spend för att möjliggöra sänkta kostnader och effektivare processer.
När: Tisdag 16e Juni, 09.30–10.30 CEST