Hem NYHETER Artvise lanserar virtuell assistent i Contact Center!

Artvise lanserar virtuell assistent i Contact Center!

Publicerat av: Redaktionen

Artvise har med stöd av ny AI-teknik (Artificiell Intelligens) skapat en virtuell assistent som nu lanseras som en integrerad lösning i programvaran Artvise Contact Center.

Artvise lanserar virtuell assistent i Contact Center! 3Den virtuella assistenten, Albert, kommer att göra kundtjänstjobbet effektivare och är i den första fasen avsedd att stötta interna handläggare genom att i realtid analysera pågående samtal och direkt hjälpa till att visa rätt fakta, kunskapsposter och fylla i formulär.

Över tid kommer den virtuella assistenten Albert att kunna stötta handläggarna i allt större utsträckning tack vare det neurala nätverk som ligger som grund för Alberts självlärande.

-Det är glädjande att vi med vår nya virtuella assistent visar att vår systemlösning ligger i framkant, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.

Relaterade Artiklar

Vi använder cookies och andra identifierare för att förbättra din upplevelse. Detta gör att vi kan säkerställa din åtkomst, analysera ditt besök på vår webbplats. Det hjälper oss att erbjuda dig ett personligt anpassat innehåll och smidig åtkomst till användbar information. Klicka på ”Jag godkänner” för att acceptera vår användning av cookies och andra identifierare eller klicka ”Mer information” för att justera dina val. Jag Godkänner Mer Information >>